مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:352022-01-07سياسي

تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی مازندران پذیرفتنی نیست 


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی پذیرفتنی نیست.

- آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در شهرستان ساری با اشاره به اینکه اهمیت عافیت دینی امری ضروری است، اظهار کرد: همانطور که عافیت جسم را می خواهیم عافیت دین را نیز باید بخواهیم و بیماری دینی بدتر از بیماری جسمی است.

وی با اشاره به حضور ایران در 2 نمایشگاه خارج از کشور، اظهار کرد: برپایی غرفه ایران در اکسپوی دبی، متناسب با شأن و توانمندی ایران اسلامی نبوده و بسیار ناجور بود و جای سوال است که چه کسانی این نمایشگاه را ساماندهی کردند که توانمندی های علمی ایران در ان نادیده گرفته شده بود.

محمدی لایینی گفت: در نمایشگاه دهکده جهانی دوبی نیز صرفا آثار تخت جمشید و آثار باستانی آورده شده بود و آثاری از انقلاب و بعد از انقلاب که در زمینه علم و فناوری و پیشرفت انجام شده بود در غرفه ایران دیده نمی شد، بنابراین مسئولان مربوطه باید مواخذه شوند که چرا برای نمایشگاه های جهانی درست برنامه ریزی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گلایه نسبت به تعطیلی برخی مراکز صنعتی و تولیدی طی سال های گذشته در استان، گفت: علت این تعطیلی به هر دلیلی، منطقی نیست زیرا در این مراکز صدها نفر اشتغال داشتند و این مراکز نظیر کارخانه کولرسازی و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی مازندران پذیرفتنی نیست 

تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی مازندران پذیرفتنی نیست